Forum Arena Gladiatorw Strona Gwna Arena Gladiatorw
Forum o sesjach w AG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

już nie będziesz wiecej saaaam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Arena Gladiatorw Strona Gwna -> Regulaminy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 724
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Mczyzna

PostWysany: ro 9:19, 09 Kwi 2014    Temat postu: już nie będziesz wiecej saaaam

Hepp chcialam podziekowac za wszystko czym sie podzielilas wtedy gdy szukalam informacji o leczeniu w Warszawie.
[link widoczny dla zalogowanych]
To się robi na żywca tak?
Szukajcie czegoś innego ....
tłuszczyk tłuszczykiem, ale ma niewielki wpływ, więc diety nie pomogą
A o mnie nikt już nie pamięta ;-( byłem tu kiedyś napisałem kilka słów i jestem nadal mężczyzną , chociaż bez sutanny, ale mną też się można zauroczyć Topik naprawdę się rozkręca oby tak dalej I o przyjaźń księdza można zabiegać popieram !!!
co do dzwigania nie wiem jak po 7tyg ale ja do 7-8 pracowalam fizycznie dzwigalam ciezary w markecie budowlanym po 12-13godz bo bylo zatowarowanie a ja nieswiadomoa ze sie udalo zajsc w ciaze pracowalam i mimo to donosilam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do night-life-------------------> INXS \Baby don`t cry\
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witm wszystkich wielbłądów jestem z wami nrka [link widoczny dla zalogowanych] i jets git
Siedzialam przy stoli i jak taki maly down^^ usmiechalam sie do nich i w duchu powtarzalam sobie, ze wcale nie mam na nie ochoty. Jestem pozytywnie nastawiona do zycia czego życzę wszystkim zarażonym toksoplazmozą tylko tak można ja pokonać Dziekuje Wam za odpowiedzi. Moje drogie dobrze rozumiem wasze problemy za tydzien ide na wesele wiec jak kazda kobieta chcialam wygladac pieknie idealna sukienka buty itd od sluzszego czasu robie sobie pasemka tak wiec moj kolor to hmm platynowy z dodatkiem takiego cieplego brazu byly naprawde łądne tym razem poszlam do fryzjera amianowicie wczoraj i poprosilam o jakas zmiane sloneczny blond z kilkoma brazowymi pasemkami i co otrzymalam ??? Ja za tydzień jadę do szpitala do podobno laboratorium które się nie myli, chociaż nie wiem czy takie isnieją wogóle. [link widoczny dla zalogowanych]
Śmiesznie wyglada odstawiona panienka z plecaczkiem na plecach a tudzież kobietka w dresiku z torebką w panterkę na ramieniu faktycznie niezbyt duzo trzeba bylo z nimi robic - ciekawe jak bedzie w nastepnych odcinkach. seweryn krajewski - uciekaj moje serce , wielka milosc wit.C i omega-3, a jeśli masz ciągły stres, należy powiększyć znacznie ich przyjmowanie. jak mi sie przypomni to jeszcze Ci napisze ?ktos jeszcze? Efektem schorzenia jest długotrwałe i nieprzyjemne leczenie i/lub interwencja chirurgiczna oraz długotrwała i ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
skad wiecie jacy sa w rzeczywistosci ?
ja nie mam kondycji i baardzo słabe mięśnie...ćwiczę 3 dzień...po tych 8 minutach to ledwo żyję...powiedzcie czy też tak macie, że przy pompowaniu bardziej czujecie nogę (pośladek) która jest na ziemi...i po ilu dniach ćwiczeń przestaje tak rwać i kiedy znikają zakwasy??
Wszystkie dziewczyny po opracji, bedzie dobrze!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha słoiczek chowajcie do lodówki.

jestes.strasznie zanieczyszczony
[link widoczny dla zalogowanych]
słuchajcie z reka na sercu moge wam polecic p.Anete z malego saloniku na ulicy majora12a albo b nie wiem dokladnie-naprzeciwko żabki.
Kolor różowy kojarzyć się będzie z delikatnością dziecięcego świata.
a jest ktoś zadowolony z usług jean louis david?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jeżeli chcesz zadać jakieś pytanie to odpowiada na forum [link widoczny dla zalogowanych] mysle jednak ze wina lezy zarowno po jego jak i po Twojej stroni.
dzieki za odpowiedzi, juz jestem zapisana do dr. jak nie bedzie cie w domu. Bardzo mnie to dziwi, dla mnie nowość. Powoli je akceptuję ale jeśli byłaby szansa choć trochę poprawić wygląd bardzo bym chciała. NIE WIEM JAKIE UBRANIA ZABRAC ZE SOBA. [link widoczny dla zalogowanych]
oczywiście dziękuję za życzenia mam 28 lat, jestem informatykiem, skonczylem Politechnike na w/w kierunku. zdecydowanie druga... zdecydowanie pierwsza to od niego są te objawy! Ale myslalam ze znajde kogos kto mi umili podroz chociaz w samolocie Tylko cos nikt nie chce leciec co to za obciachowa fryzura?????porzadny fryzjer takiego badziewia nie zrobi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Interesuje mnie wypowiedz jedynie osób które skonsultowały kozystanie z w/w odżywek z trenerem lub specjalistą a nie z koleżanką.
[link widoczny dla zalogowanych]
Daj znać jak było jeśli zdecydujesz się tam wybrać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma sie co stresowac, tylko jesli naprawde same nie mamy odwagi na taka wizyte to zdecydowanie najlepiej jest sie na nia wybrać z mamą.
[link widoczny dla zalogowanych]
Takze widzisz mi sie przytrafil turek ktory jest dla mnie dobry co jakis czas, a oa ma faceta co ja respektuje a tez jest mulzumanem.

Wg.
[link widoczny dla zalogowanych]
Piosenka z lat 80-tych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
najbardziej boję się o moje dziecko, czy któraś z was miała podobny problem?
Jakie masz najblizsze miasto w Niemczech od swojej strony?
ze krzeslo to krzeslo itd.
Do Faceta który zna temat:
[link widoczny dla zalogowanych]

bo to ich kreci... [link widoczny dla zalogowanych] Masakra jakaś.
No i są jeszcze takie preparaty w płynie do spryskiwania pomieszczeń raz w miesiącu. Bagam o odpowiedz bo z motywacja to u mnie baardzo ciężko. pozdrawiam i ściskam!! kupiłam już krok do przodu ale tak sie boję tej jednej kreski....tylko jednej....ach....zobaczymy....ale az boje sie o tym myśleć....ale mam nadzieje masz sporo racji... [link widoczny dla zalogowanych]
Nie przemogłam się na grupową, do tego doszły problemy logistyczne. problemowapannanikt jesli spozni Ci sie okres lub w jego spodziewanym dniu zrob. Czy może dostałaś od lekarza metforminę? to są wielkie brednie i jeżeli się ktoś niezna to niech nie wyraża swoich opini !!!!!!!!!!! Opamiętuję się, gdy żołądek zaczyna mnie strasznie boleć i zaczyna mi się kręcić w głowie Chcę z tego wyjść, ale udaje mi się tylko na jakiś czas dobrze dobrana bielizna sporo załatwi ja mam 75G a nie 85D jak myślałam do tej pory i o niebo lepiej się czuje Od kilku tygodni codziennie w nocy budze sie z powodu bolu nadgarstka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I nie można oceniać rodziców;/ Moja mamuśka dała mi na imię Nikola.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki dziewczyny! takie widoki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ćwicząc na orbitreku jednocześnie stosowałaś jakąś dietę że tak ładnie schudłaś?
[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko 25 zł + przesyłka! [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
Udalam sie do osiedlowej fryzjerki ktora wysmiala mie i powiedziala ze sie nie podejmie bo spali mi wlosy. Odrzańska 6a/1b, POLECAM!!!! Ja kiedys miałam robić u niego powieki ale doktor był na wakacjach a mi sie spieszylo i wybrałam kompletnego partacza który spieszył totalnie zabieg. W odpowiedzi dla GRUBAxD chcę Ci polecić zestaw ćwiczeń fitnes metodą Calletics, znajdziesz te ćwiczenia w internecie, 1 godz. 90;ь. [link widoczny dla zalogowanych]
więc tak drstyczna zmiana na moich ciemnych blond włosach to jak gwóźdź do trumny.. Miłej wieczorynki N rozmowa z psychologiem: Pozdrawiam Co lepsze? w ćw.1 jak uniesiemy sie do góry i tak zostajemy te 2-3 sek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Arena Gladiatorw Strona Gwna -> Regulaminy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin