Arena Gladiatorów
Forum o sesjach w AG
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Arena Gladiatorów Strona Główna
->
Regulaminy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy ważne!
----------------
Regulaminy
Sprawy Techniczne
AG - sesje
----------------
Świat
Postacie
Gra
Sesje
Akernot
Karty postaci
Kuźnia
Krawiec/płatnerz
101 Drobiazgów
Blanit
Tarinam
Mater Balas
Wieża Vist
Zamek Hissin
Port Lanai
Dotyczące postaci
Dotyczące świata
Magia
Misje zwykłe
Misje drużynowe
Teren mieszkalny
Chowańce/Mutacja
Przyjęte
Odrzucone
Teren Świątyni
Centrum
Obrzeża
Port Pist
Miejsca i Ludzie
----------------
Miasta
Sklepy
Postacie Przyjazne
Armie Ciemności
----------------
Przeciwnicy
Potwory
Po za grą...
----------------
Karczma
Nasza Twórczość
Wojna o Varium - Droga Hordy
Pomysły i sugestie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Brackii
Wysłany: Pią 13:19, 13 Lip 2007
Temat postu: Zasady Walki
1. Gdy zaczyna się walka nie można się poruszać nie w swojej kolejce
2. Kolejność graczy w momencie rozpoczęcia walki wyznacza GM.
3. Podczas swojej kolejki można podbiec(ok. 5m), podejść(ok. 2-3m), zaatakować, rzucić czar czy wykonać inną operacje. Można też na przykład podbiec i zaatakować.
4. Przy chodzeniu celność ataków(strzał, bełtów, czarów a także wręcz) jest zmniejszona o 25%, przy biegu o 50%
5. Walka zaczyna się po zauważeniu się obu stron, po pierwszym ataku lub po innej czynności która sprowadzi do spostrzeżenia że gdzieś jest przeciwnik.
6. Grę w turach mogą wywołać gracze. Na chęć co najmniej 50% obecnych na sesji graczy, można włączyć zasady tur dzięki któremu można zachować kolejność poruszania się.
7. Podczas walki prosi się o nie off-topowanie chatu jak i nie zwracanie uwagi na wielkość zadanych obrażeń, proszę załatwiać wszystkie rzeczy na privie (prywatnych wiadomościach)
8. Przy zadawaniu ciosu piszesz zamierzenie, nie skutek. Nie chce widzieć ataku w stylu „odcinam mu głowę”
9. Postać traci przytomność przy utracie całego WW lub HP poniżej 3, postacie z życiem poniżej 10 lub WW poniżej 10% są osłabione
10. Wszelkie „większe” obrażenia jak utrata którejś z koniczyn są odnotowywane i utrudniają walkę, a także mocne krwotoki powodują obrażenia co turę.
11. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin